۱۳۸۹-۱۰-۲۴

دنیای قر و قاطی

خیام میخونم، همزمان خولیو گوش میدم، یه چشمم به تلویزیون ِو برنامه مستند حیات وحش
پسته می خورم، گریه می کنم، پسته مزه شور اشک هام رو می گیره،
یکی دو قطره اشک میریزه رو کاغذ جلوم، آخه دارم  اسکیس می زنم بعد از 3 ماه...،

  • میانگینی از خولیو ، تلویزیون و صدای آواز خواهر...؛ اینجا، امروز، حال من

تو یوتیوب  دنبال شعری جفنگ و بند تنبونی می گردم...
بوی کوکو سیب زمینی از خونه همسایه تو دماغم می پیچه، پریسا توی آشپزخونه آواز می خونه
...

  • میانگینی از خیام و حیات وحش و اشعار بند تنبونی ؛ اینجا ، امروز ، حال من

از آشپزخونه بوی غذا میاد پیچیده شده در لفافه آوازی پریسا

  • میانگینی از بوی کوکو ، بوی غذا، با مزه پسته شور ؛ اینجا ، امروز حال من

۱ نظر:

زاغچه گفت...

خیام:رندی دیدم نشسته بر خنگ زمین. نه کفر و نه اسلام و نه دنیا و نه دین. نه حق نه حقيقت نه شريعت نه یقین. اندر دو جهان کرا بود زهره این

ارسال یک نظر

برای من اینجا بنویس...!